Skolens Lolgo

SFO 1

SFO 1 (0.-3. klasse) har eget basislokale i hovedbygningen, men anvender også øvrige lokaler.

basislokalet tilbydes fortrinsvis rolige aktiviteter som spil og kreative aktiviteter og en let eftermiddagsmad evt. lavet sammen med børnene. Her er der også mulighed for leg og hygge med kammeraterne og en voksen. I krea-værkstedet kan børnene bl.a. klippeklistre – ofte årstidsbestemt, male, lave smykker, lave rekvisitter til musical og meget mere. Vi har ofte bevægelsesaktiviteter i skolens gymnastiksal eller i Landbyhuset, som har en multisal. Her bliver der spillet forskellige typer boldspil, løbet på rulleskøjter, svinget i rebene, spillet badminton m.v. Vi prioriterer udeaktiviteter højt. Vi har nogle dejlige omgivelser med legeplads, skolegård med multibane, have med høns og kaniner, sportsplads og ”Præstegårdshaven”, som er et grønt område tilgængeligt for offentligheden. Vi har masser af plads at udfolde os på.

Tilsyn: Vi har tilsynspligt med børnene i SFO 1 og registrerer deres fremmøde.